Насловна / Наставници и сарадници / Картон наставника

Сања Ракић



Асистент

Медицински факултет у Новом Саду, Катедра за специјалну едукацију и рехабилитацију

sanja.kalaba@mf.uns.ac.rs

Телефон: 021420678

ORCID ID :

Картон научног радника: 5226



Академска каријера Година Институција Област

Избор у звање

2018

Медицински факултет Нови Сад

Специјална едукација и рехабилитација

Магистратура/мастер

2016

Медицински факултет Нови Сад

Специјална едукација и рехабилитација

Диплома

2012

Медицински факултет Нови Сад

Специјална рехабилитација и едукација

M Опис

23

Golubovic Š, Milutinovic D, Rapajic D, Kalaba S. The connection between visual perception and hand laterality. HealthMED. 2011;5(5):1268-72.

34

Golubovic S, Slavkovic S, Kalaba S. Hand manipulation skills in children with disabilities; 25th Annual Meeting, 2013. October 10-12, Newcastle-Gateshead, UK; Special Issue: Abstracts of the European Academy of Childhood Disability; Developmental Medicine and Child Neurology. 2013;55(2):42

34

Golubovic S., Kalaba S., Slavkovic S. The applicability of the developmental coordination disorder questionnaire as a screening tool for children. 4th International conference Modern aspects of the special education and rehabilitation of persons with disabilities. 2013. October 17-19; Institute of Special Rehabilitation and Education, Ohrid, Republic of Macedonia; Book of Abstract; 2013

52

Brkić Jovanović N., Milosavljević K., Bugarski Ignjatović V., Slavković S., Tamaš D., Kalaba S. Teorija uma kod osoba sa intelektualnom ometenošću: značaj uključenosti u obrazovni sistem. Pedagoška stvarnost. 2016;62(4):638-654.

45

Kalaba S., Tamaš D., Todorović A. Asistivne tehnologije u obrazovanju dece sa smetnjama u razvoju. Obrazovanje, elektronske komunikacije i informatičko-komunikacione tehnologije, tematski zbornik radova međunarodnog značaja. Društvo defektologa Vojvodine, Novi Sad, Srbija; Temarski zbornik radova; 2017:241-256.

52

Slavković S., Golubović Š., Kalaba S., Borćilo I. Učestvovanje dece sa cerebralnom paralizom u svakodnevnom životu. PONS Med Č. 2017;14(2):41-45.

51

S Golubović, S Kalaba, J Maksimović, Applicability of the developmental coordination disorder questionnaire for children in Serbia, Specijalna edukacija i rehabilitacija, vol. 17, no. 4, pp. 459-476, 2018. doi:10.5937/specedreh17-18381

64

Rakic S, Kalabic S. Ucitelji i nastavnici o inkluzivnom obrazovanju. Međunarodna konferencija „Dani Defektologa“. 2019. Februar 21-24; Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Univerzitet u Beogradu, Društvo defektologa Srbije, Zlatibor, Srbija; Zbornik rezimea; 2019.

Назив предмета Врста студија

Рана интервенција у детињству

Основне академске студије специјалне едукације и рехабилитације

Дидактичко-методичке основе рада са особама са оштећењем вида

Основне академске студије специјалне едукације и рехабилитације

Методе рехабилитације вишеструко ометених визуелно оштећених особа

Основне академске студије специјалне едукације и рехабилитације